IPTicket - aplicatie de suport tip ticketing

iPTicket este programul ce-l puteti detine in compania dumneavoastra si care administreaza rezolvarea problemelor clientilor dumneavoastra.

Aceasta este propunerea iPTicket, o aplicatie unde clientii avertizeaza de dificultatile avute si atunci cand se introduce aceasta informatie in system, se traseaza automat o serie de actiuni pentru a rezolva problema aparuta. Dupa aceea, tot personalul care poate fi implicat in aceasta solutie sunt convocati sa raspunda problemei emise de client. La sfarsit, si dumneavoastra si clientul veti primi rapoarte produse de iPTicket si veti cunoaste, de exemplu, ce ajutoare au fost date, cat de mult a durat si cat a costat.

Mai mult decat atat, aceasta este o solutie bazata pe web, ceea ce insemna ca puteti accesa aplicatia de oriunde din lume. iPTicket, vazuta din 3 perspective:

Clientul raporteaza o problema

Un client raporteaza catre compania dumneavoastra o problema prin trimiterea unui email sau accesand aplicatia iPTicket (daca este autorizat de catre administratorul aplicatiei).

Acest raport – in care clientul poate determina prioritatea intrebarii puse – este inregistrata si iPTicket trimite o notificare de primire a problemei. Simultan, acesta declanseaza o procedura automata ce implica personalul sa rezolve tipul problemei raportate de catre client.

Din moment ce aceasta procedura continua din etapa in etapa (intotdeauna condusa de un flux predefinit) catre final – atunci este finalizata complet problema – clientul care a cerut ajutor va primi un email de informare asupra evolutiei problemei.

Ca de obicei, solutiile problemelor au cateodata nevoie de schimburi de informatii intre tehnicieni si cei care au cerut ajutor. Acest tip de comunicare este efectuat prin email si este intotdeauna stocat procedural si asociat cu fluxul. Intr-un final, sau in timpul procedurii, dumneavoastra sau clientul dumneavoastra puteti vizualiza acest istoric.

Personalul desemnat sa rezolve

iPTicket are proceduri predefinite in care personalul este desemnat sa rezolve probleme specifice. In momentul in care un client solicita ajutor si introduce in sistem atentionarea, acesti tehnicieni, care au un profil predefinit in organizatie, sunt imediat alertati. Timpul consumat pentru asistenta tehnica si cat costa este inregistrat in iPTicket.

Administratorul poate supraveghea performanta

Dumneavoastra sau persoana care administreaza iPTicket poate analiza performanta “persoanei care rezolva problema”. Aceasta aplicatie creaza rapoarte si tipuri variate de grafice in legatura cu sarcinile necesare unei proceduri de rezolvare a problemei, data inceperii procedurii si data incheierii procesului, inclusiv timpii de raspuns etc.

Utilizand iPTicket puteti evalua intreaga performanta, care sunt cele mai comune probleme postate de clienti si, de exemplu, ce resurse necesita aceste probleme.

IPTicket este perfect pentru fiecare zona de business

Aceasta aplicatie intruneste prerogativele iPortalMais de creere a solutiilor ce se potrivesc oricarui business. Este in mod particular de folos furnizorilor de servicii.

Externalizarea rezolvarii problemelor

Un alt scenariu alternativ al lui IPTicket este externalizarea rezolvarii problemelor din compania dumneavoastra.

De exemplu, unul din angajatii dumneavoastra intampina dificultati in accesarea email-ului si trimite o atentionare catre iPTicket-ul instalat in compania dumneavoastra. Programul notifica automat entitatea responsabila cu rezolvarea acestei probleme particulare, care va initia actiunile necesare rezolvarii dificultatilor enuntate.

Companii sau organizatii diferite pot rezolva diverse probleme, si iPTicket faciliteaza administrarea si dirijarea cererilor de ajutor si solutii.

Update 8 disponibil

A aparut noul update 8 pentru IPBrick, care este acum disponibil pentru download.
Principalele caracteristici ale acestui nou update sunt reprezentate de imbunatatiri ale serviciilor de comunicatii, in special pentru functiile telefonice, precum si simplificarea unor unelte de administrare.

Citește mai departe...

TEB 2011

In perioada 20-22 Octombrie 2011, MGT Educational a participat impreuna cu IPBrick Portugalia la Targul Educational Bucuresti 2011.

Citește mai departe...

Participare la Open Source 2011

IPBrick Linux a fost prezent la "Solutions Linux / Open Source", cea mai de amploare expozitie pe teme profesionale de open source din Europa, care a fost organizata la Paris in Mai 2011.

Citește mai departe...

Premiu de inovatie in 2010

IPBrick.Soho a primit de la INTEL Madrid premiul "Innovation Award" pe 2010, dovada ca tehnologia IPBrick continua sa creasca pe piata internationala.

Citește mai departe...